Usein kysyttyjä kysymyksiä

Voit saada lainaa, jos olet täyttänyt 20 vuotta ja sinulla ei ole maksuhäiriömerkintöjä. Sinulla täytyy olla vakituinen osoite Suomessa, säännölliset tulot, suomalainen pankkitili ja henkilötunnus.

Et voi. Käyttämäsi tili tulee olla henkilökohtainen, voimme siirtää rahat vain sinun omalle tilillesi.

Tarvitsemme tuloselvitystä maksukykysi arvioimiseen. Tuloselvityksen avulla kykenemme paremmin arvioimaan todellisen maksukykysi.

Kun olet vastaanottanut myönteisen lainapäätöksen, siirrämme rahat tilillesi noin 15 minuutin kuluessa. Jos pankkisi on Handelsbanken tai Ålandsbanken, siirtyvät rahat 1-2 pankkipäivän kuluessa.

Päätös myöntämättömästä lainasta perustuu luotonantajan tekemään kokonaisarvioon, mutta usein syy on jokin seuraavista:

  • voimassa oleva luottohäiriömerkintä
  • puutteelliset hakemustiedot lainahakemuksen yhteydessä
  • aiemmat maksuvaikeudet

Luotonantajalla on oikeus tehdä oma riskiarvio ja harkintansa mukaan olla myöntämättä lainaa. Luotonantajan ei tarvitse ilmoittaa erityistä syytä tai perustella lainahakemuksen hylkäämistä.

Kyllä saat. Jos haluat peruuttaa lainahakemuksen ja et ole vielä vastaanottanut lainapäätöstä, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@topfinance.fi tai soittaa numeroon 040 3789 958.

Emme veloita erikseen tekstiviestistä tai asiakaspalveluun soittamisesta, nämä määräytyvät operaattorisi hinnoittelun mukaan.

Kyllä voit. Maksamasi lyhennykset kuitenkin vähennetään suoraan pääomasta, eivätkä kuittaa laskuja, jotka lähetään sinulle kuukausittain. Muistathan siis myös maksaa sinulle joka kuukausi lähetetyt laskut eräpäivään mennessä.

Ei tule. Jos sinulle ei ole avointa velkasaldoa, ei sinun tarvitse maksaa mitään. Kulusi määräytyvät nostetun rahamäärän mukaan, sillä nostoprovisio ja korko lasketaan nostetusta summasta.

Kyllä voit. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@topfinance.fi ja pyydä loppusaldo.

Maksujen kirjautumisessa kestää kahdesta kolmeen arkipäivään.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@topfinance.fi ja pyydä uutta laskua.

Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@topfinance.fi tai puhelimitse 040 3789 958. Yhdessä asiakaspalvelijoidemme kanssa löydämme sinulle parhaan ratkaisun maksuongelmiisi.

Tutustu myös artikkeliimme Netistälainaa.fi:n tarjoamista vaihtoehdoista maksuvaikeuksien helpotukseen.

Emme käytä perintätoimistoa vaan perimme itse saatavamme. Otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@topfinance.fi tai puhelimitse 040 3789 958, jos sinulla ilmenee maksuongelmia.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@topfinance.fi ja pyydä lainakieltoa. Lainakielto koskee ainoastaan Top Finance -lainatuotteita ja se on pysyvä.

Sinulla on velvollisuus ilmoittaa yhteystietojesi tai tilitietojesi muutoksista. Veloitamme muuttuneen tiedon hankinnasta erikseen 10 euroa/kerta. Muutoksista voit ilmoittaa sähköpostilla asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@topfinance.fi.

Netistälainaa.fi lainapalvelu on avoinna ympäri vuorokauden. Asiakaspalvelumme palvelee sinua viikon jokaisena päivänä klo 8-22. Puhelimitse palvelemme ma-pe klo 9-18 ja la klo 10-15. 

Tavoitat meidät sähköpostilla ja puhelimitse. Voit lähettää asiakaspalvelumme viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@topfinance.fi tai soittaa numeroon 010 3255 791. Vastaamme sähköpostiin vuorokauden kuluessa. Puhelinpalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-18 ja la klo 10-15.