Tärkeä tiedote S-pankin asiakkaille

S-pankin yritysasiakkuudet ovat siirtyneet Oma Säästöpankille. Jos sinulla on tili S-pankissa, emme valitettavasti voi jatkossa siirtää nostoja tilillesi pikamaksuna. S-pankin tilille tehdyt nostot maksetaan toistaiseksi toisen pankin tililtä, jonka vuoksi rahat ovat S-pankin asiakkaan tilillä yhden pankkipäivän kuluessa.

Onko sinulla S-pankin lisäksi toinen pankkitili?

Mikäli sinulla on tili toisessa pankissa, suosittelemme vaihtamaan tilinumeron ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@topfinance.fi tai soittamalla numeroon 040 3789 958. Näin saat jatkossakin rahat tilillesi muutamassa minuutissa.

Muutos ei vaikuta muiden pankkien asiakkaisiin, joten mikäli haet joustoluottoa ja sinulla on käytössäsi jokin muu pankki, saat rahat tilillesi jopa 15 minuutin kuluessa. Lainapäätöksen saat aina heti, oli käytössäsi mikä pankki tahansa.

Tutustu ja hae NetistäLainaa-joustoluottoa.

 

Top Finance Oy:n hallitus on yksimielisesti päättänyt 26.8.2019, että Top Finance Oy ei myönnä 1.9.2019 jälkeen uusia lainoja kuluttajille. Kotisivuilla olevat tiedot lainan koroista ja luottokustannuksista koskevat ainoastaan ennen 1.9.2019 haettuja ja myönnettyjä lainoja.

Nordea ilmoittaa että osassa sen verkkopankin ja mobiilipankin palveluissa on tilapäisiä häiriöitä jota korjataan parhaillaan. Tämä aiheuttaa myös viiveitä nostojen ulosmaksuissa Nordean tileille. Pahoittelemme tästä aiheutunutta mahdollista vaivaa.

NetistäLainaa-lainapalvelu on avoinna normaalisti ympäri vuorokauden, myös juhannuksena. Asiakaspalvelussamme on kuitenkin poikkeuksia juhannuksen vuoksi.