Tärkeä tiedote S-pankin asiakkaille

S-pankin yritysasiakkuudet ovat siirtyneet Oma Säästöpankille. Jos sinulla on tili S-pankissa, emme valitettavasti voi jatkossa siirtää nostoja tilillesi pikamaksuna. S-pankin tilille tehdyt nostot maksetaan toistaiseksi toisen pankin tililtä, jonka vuoksi rahat ovat S-pankin asiakkaan tilillä yhden pankkipäivän kuluessa.

Onko sinulla S-pankin lisäksi toinen pankkitili?

Mikäli sinulla on tili toisessa pankissa, suosittelemme vaihtamaan tilinumeron ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@topfinance.fi tai soittamalla numeroon 040 3789 958. Näin saat jatkossakin rahat tilillesi muutamassa minuutissa.

Muutos ei vaikuta muiden pankkien asiakkaisiin, joten mikäli haet joustoluottoa ja sinulla on käytössäsi jokin muu pankki, saat rahat tilillesi jopa 15 minuutin kuluessa. Lainapäätöksen saat aina heti, oli käytössäsi mikä pankki tahansa.

Tutustu ja hae NetistäLainaa-joustoluottoa.

 

Olemme uudistaneet lainapalvelumme, joten lainan hakeminen on nyt entistä kätevämpää. Samalla online-palvelumme on saanut uusia toimintoja ja ulkoasu on suunniteltu selkeäksi ja käyttäjäystävälliseksi.
NetistäLainaa.fi palvelee sinua läpi joulun lähes normaalisti. Lainapalvelumme on avoinna ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä, mutta joulun alla asiakaspalvelumme puhelinpalvelussa on pieniä muutoksia.
S-pankin yritysasiakkuudet ovat siirtyneet Oma Säästöpankille. Jatkossa S-pankkiin tehdyt nostot maksetaan toisen pankin tililtä, minkä vuoksi rahat ovat vastaanottajalla perillä yhden pankkipäivän kuluessa. Mikäli sinulla on tili toisessa pankissa, suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.